Back to top

Sklep internetowy

Handel elektroniczny

Handel elektroniczny stał się nieodłączną cześcią realizacji naszych transakcji. Obecnie coraz częsciej transakcje realizuje sie drogą telefoniczną, mailową czy też za pomocą sklepu internetowego. To własnie ten ostatni element staje się najbardziej powszechną formą sprzedaży...

 

Sklep internetowy

Sklep internetowy obecnie jest narzędziem pozwalającym sprzedać praktycznie każdą rzecz, usługę czy też zbiory cyfrowe.

Taka  forma strony internetowej pozwala budować wiele modeli współpracy pomiędzy klientem bądź partnerem. Do głównych kategori możemy zaliczyć:

  • B2B - business-to-business
  • B2C - business-to-consumer
  • C2B - consumer-to-business
  • C2C - consumer-to-consumer

Powyższe modele gwarantuja praktycznie możliść współpracy na każdym szczeblu relacji między sprzedawcą a odbiorcą.

Pozwalając przy tym osiągnoć korzyści takie jak:

  • oszczędność czasu,
  • znaczna wygoda,
  • łatwy i szybki dostęp do informacji,
  • możliwość lepszego zapoznania się z ofertą bardziej szczegółowe opisy towarów.
  • dostęp do zdecydowanie szerszego asortymentu towarów,
  • możliwość przeglądania oferty oraz obsługa klienta przez cały czas,
  • możliwość wyszukiwania towarów według dowolnego zadanego kryterium, na przykład ceny, rodzaju,
  • nowe możliwości niedostępne w tradycyjnych sklepach, na przykład: możliwość wysłuchania części utworu w e-sklepie sprzedającym płyty CD, czy też przeczytanie recenzji książki w e-księgarni.
  • Niewysoki koszt, redukcja kosztów – ominięcie łańcucha pośredników, brak potrzeby utrzymywania punktów sprzedaży detalicznej, magazynów, zatrudniania personelu; eliminacja części tradycyjnych dokumentów.
  • elastyczność – ciągła i natychmiastowa możliwość aktualizowania oferty,
  • dostęp do nowych klientów,
  • przyspieszenie procesów biznesowych,
  • uzyskanie przewagi konkurencyjnej,
  • możliwości multimedialne, jakie daje sieć, pozwalają tej formie sprzedaży konkurować ze wszystkimi tradycyjnymi formami handlu,
  • efektywność – prezentacja oferty 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, bez zwiększenia kosztów oraz szybki kontakt z partnerami,
  • interaktywność – powoduje, że handel on-line może dostarczyć sprzedającemu znacznie więcej informacji o kliencie, jego potrzebach, guście i upodobaniach,
  • obniżenie kosztów połączeń telekomunikacyjnych,
  • wzrost wartości przedsiębiorstwa, wzmocnienie jego pozycji,
     

Widząc ogólne korzyści jakie płyna z posiadania sklepu internetowego zapraszamy do kontaktu w calu zapoznania się z naszą ofertą.

Polski
FiveStar: 
Brak głosów