Back to top

Workflow stryny internetowej | Czyli jak powstaje strona internetowa.

Powstanie strony internetowej nie zawsze jest takie proste jakby się wydawało. Aby osiągnąć możliwie jak największy stopień zadowolenia ze swojej strony warto zaplanować sobię plan działań. Dlatego poniżej zamieszczamy ogólny schemat który mamyy nadzieje pomoże Tobie oraz Twoim projektatą strony internetowej.

 

  1. Planowanie
    1. Identyfikowanie celów.
      1. Co oferujesz
        1. Twoje usługi
        2. Twoje produkty
      2. Dla kogo jaki jest Twój rodzaj biznesu
        1. C2C
        2. C2B
        3. B2B
        4. B2C
        5. B2E
      3. Co pomaga Tobe gdy przedstawiasz swoją ofertę innym.
    2. Planowanie strategi - To coś dużo więcej niż reklama, to budowanie i ciągłe rozwijanie relacji z Twoimi klientami. Tworzymy treści, które przyciągną odbiorców, przekonają, wzbudzą zaufanie zachęcając do interakcji z Twoja stroną i kontaktu z Twoja firmą.
    3. Research – jest ważnym elementem wiele osób zna konkrecję z własnego podwórka nie zdając sobie sprawy że w sieci wszystko wygląda inaczej.
  2. Projektowanie
    1. Struktura strony, Projekt, Strategia zawartości
      1. Mapa strony – wstępny wykaz stron podstron i ich układu
      2. Projektowanie zawartości oraz budowa.
        1. Budowa głównych makiet oraz indywidualnych - Przejście całej mapy witryny i zrobić wstępny szkic każdej strony. (Określenie szczegółowości projektów) Można używać papieru i ołówka lub programów jak Axure lub Mockingbird.
        2. Praca plastyczna - Rzeczywisty wzór / szablon strony internetowej. Jest to najlepszy moment na tego typu prace. Chociaż występują wyjątki. Jest podstawą do najważniejszej części - kodowania i funkcjonalność.
  3. Budowa
    1. Integracja zawartości,Budowa strony – łączymy wszystko w całość
    2. Poprawki wizualne oraz wydajności -
    3. Migracja do online
  4. Kompletowanie projektu
  5. Działania zewnętrzne
    1. Zgłoszenie strony do wyszukiwarek
    2. Narzędzia monitujące
    3. SEM oraz SEO
Polski
FiveStar: 
Brak głosów